Црно горко кафе како и душава, чадот од цигарата ми ги гори ноздриве.

Ги затворам очите и не постојам,И веќе ништо не е исто

Кафето е благо и бело

Цигарата не ми е во рака

Во позадина е нашата песна

А пред мене си ти

Истиот како што те паметам

Најубав и најгорделив

Мој си а знам дека ќе те изгубам

И веќе сме тука

Ти кога го вртиш грбот а мене солзи ми го милуваат лицето

Ти без зборови а јас со уште многу неискажани.

Таа вечер се сменив,веќе не се смеам

Не живеам,не постојам

Монотонијата е најчест гостин и студот ми се насели во коскиве

Секоја песна ме  потсеќа на тебе,секоја поема ја посветувам  на тебе.

Ти кој никогаш не ме сакаше и јас која најискрено те љубев.

Не те сакам,не те мислам,не постоиш за мене

Зедов голтка од горкото кафе и повторно се излажав.

Но утре  е нов ден.

Processed with VSCOcam with t1 preset
Processed with VSCOcam with t1 preset

Leave a comment